انفجار بمب موسیقی خوانندگان ایران و تاجیک

bokhtari sayyod (اهل تاجیکستان و خواننده ومدیر استودیو) پس از چند ماه رایزنی با شرکت هنری بین المللی رکوکو در تاجیکستان صبح امروز این خبر را رسما اعلام کرد امید رحیمی هنرمندی که علاوه بر ایران در تاجیکستان هم فعالیت
می کند علاقه مندان بسیاری در این کشور پس از اجراهای موسیقی های خوانندگان تاجیک کسب کرده است
...



به طوری که پس از اجرای آهنگ گل ناز که اثری تاجیکی است و آهنگسازش فرهاد آدینه از برترین آهنگسازان تاجیک است 2 اثر به امید رحیمی هدیه کرد و بعد هم صدرالدین خواننده معروف تاجیک پس از گوش دادن آهنگ رویا با صدای امید رحیمی که این روزها کلیپش از شبکه پی ام سی با صدای صدرالدین پخش میشود علاقه مند به همکاری با امید رحیمی شد.
سعید باختری که رسما مدیر برنامه های امید رحیمی در تاجیکستان شده است امروز خبر داد که قرار است (امید رحیمی –صدرالدین-شبنم ثریا-جنی بک- و تعدادی دیگر از خواننده های مطرح تاجیک 2 ترانه با موضوع صلح جهانی و زبان فارسی  اجرا نمایند که تهیه کننده این اثر استودیدو بوختاری موزیک در تاجیکستان است همچنین این شرکت با قرار دادن عکس های امید رحیمی در سایت رسمی شرکتشان علاقه خود را به وی النی کردند همچنین قرار شده است سایتی با همکاری این خوانندگان برای خوانندگان ایرانی و تاجیکی طراحی شود تا این هنرمندان بیشتر با هم آشنا شوند و در آن موسیقی ها و موزیک ویدئو های خود را منتشر نمایند و اخبار موسیقی پاپ ایران و تاجیک و در آینده افغان در آن به چند زبان منتشر شود این سایت تا 2-3 هفته دیگر آماده است اوریا بوستانی معاون شرکت رکوکو و مدیر برنامه های امید رحیمی در ایران نیز این خبر را تایید کرد برای مشاهده سایت بختاری موزیک و عکس های امید رحیمی در این سایت به آدرسwww.boktari.com مراجعه نمایید منو تو کلاب هم برای این هنرمند ارزشمند آرزوی موفقیت دارد


عکس هایی از هنرمندان تاجیک و امید رحیمی که در این گروه هستند
+بیوگرافی تعدادیشان





























شبنم ثریا در افغانستان نیز دارای محبوبیت است، بیشتر به این خاطر که به بازخوانی برخی از آهنگ‌های معروف افغانی از جمله، یار سبزینه، تا ترا دیدم، از کدامین سفر (امیر جان صبوری) و شیشته باشم (فرهاد دریا) پرداخته‌است.
شبنم همچنین با همکاری خوانندهٔ تاجیک افغان، جاوید شریف، آهنگی دونفره به نام «ای خدا» را ساخت. شبنم با خوانندگان مختلف تاجیک از جمله، بهرام، سهراب صفرزاد، پروینه شکرالله‌اوا و جانی‌بک نیز آوازهای دونفره اجرا کرده‌است.
او همچنین در کنسرت ۲۰۰۶ لیلا فروهر در تاجیکستان آواز خواند.
در سال ۲۰۰۷، شبنم ثریا، به عنوان سفیر حسن نیت از سوی سازمان ملل برگزیده شد تا به آگاهی در مورد بیماری ایدز در تاجیکستان کمک نماید.
یکی از خوانندگان محبوب موسیقی پاپ و رقص در کشور تاجیکستان است که یکی از آوازهای وی در سال ۲۰۰۶، بهترین آواز تاجیکستان شناخته‌شد.

صدرالدین نجم الدین،
خواننده تاجیک، سیزده سالش بود که وارد صحنه موسیقی شد و در سن هجده سالگی اولین آلبومش را وارد بازار موسیقی پاپ تاجیکستان کرد. او از سبک موسیقی کرامت الله قربان، هنرمند فقید تاجیک، و احمد ظاهر، هنرمند افغان، الهام گرفت. بجز اینها، موسیقی گوگوش و چند هنرمند ایرانی هم روی کارهای صدرالدین تاثیر داشته. در این مستند طاهر قادری با صدرالدین ساحل اقیانوس اطلس در شهر برایتون انگلستان دیدار می کند و صدرالدین از زندگی، موسیقی و برنامه هایش می گوید و با پیراهن آرسنال فوتبال بازی می کند. در این برنامه چند اجرای زنده صدرالدین را در اولین کنسرتش در لندن می بینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد